Sebrastripene
Det var fantastisk at sebrastripene som vi har ventet lenge på endelig kom på plass. ![]()
Nå vil det bli lettere for gående å gå over mot Spar fra Bussholdeplass ved Bruksveien.
Det var fantastisk at sebrastripene som vi har ventet lenge på endelig kom på plass. ![]()
Nå vil det bli lettere for gående å gå over mot Spar fra Bussholdeplass ved Bruksveien.
Snarøen Vel
Postboks 2
N-1335 Snarøya
Alle med adresse Snarøya bør være medlem i Snarøen Vel.
Gjennom felles innsats gjennomfører vi trivselsskapende tiltak i nærmiljøet, samt tar vare på de verdiene vi er satt til å forvalte.
