Info om stengt sti mellom Roperveien og Fürstveien
Vi har fått flere henvendelser om den stengte stien («Brattbakken») mellom Roperveien og Fürstveien.
Årsaken er pågående dreneringsarbeid på en eiendom langs stien. Entreprenøren opplyser at arbeidet er krevende og må gjennomføres på en sikker måte. Det har også vært en nestenulykke med gravemaskin, noe som har påvirket fremdriften.
Det jobbes med å få åpnet stien så raskt som mulig, og målet er at den skal være tilgjengelig igjen mot slutten av mai. Det vurderes også om det kan etableres en midlertidig passasje.
Vi ber om forståelse og tålmodighet mens arbeidet pågår, slik at det kan gjennomføres på en trygg måte for alle involverte.
Vi vil oppdatere dere dersom det kommer ny informasjon.
Mvh
Snarøen Vel

